Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Organizacja

W szkole funkcjonuje 8 oddziałów + oddział przedszkolny:

  • Klasa I integracyjna - 20 uczniów  – wych. Alicja Antoniak
    • nauczyciel współorganizujący kształcenie – Irena Arkit
  • Klasa II integracyjna -  13  uczniów– wych. Barbara Stefańczyk
    • nauczyciel współorganizujący kształcenie – Anita Żulicka
  • Klasa III integracyjna  17 uczniów– wych. Jadwiga Węgrzyńska
    • nauczyciel współorganizujący kształcenie – Ewa Marczak                 
  • Klasa IV ogólna- 17 uczniów  – wych. Katarzyna Kowalczyk
    • nauczyciel współorganizujący kształcenie – Karolina Ojrzyńska                
  • Klasa V ogólna  -26 uczniów– wych. Monika Chmielarz
    • nauczyciel współorganizujący kształcenie – Sylwia Sikorska                                
  • Klasa VI  ogólna - 21 uczniów  – wych. Joanna Grabna
    • nauczyciel współorganizujący kształcenie – Ewa Ratowska
  • Klasa VII integracyjna - 18 uczniów  – wych. Iwona Węgrzyńska
    • nauczyciel współorganizujący kształcenie – Katarzyna Siemińska
  • Klasa VIII integracyjna - 17 uczniów  – wych. Małgorzata Konieczna
    • nauczyciel współorganizujący kształcenie – Edyta Kaźmierska
  • Klasa 0 integracyjna -15 uczniów – wych. Patrycja Dróżdż
    • nauczyciel współorganizujący kształcenie – Emilia Nowak

Świetlica szkolna czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 – 8.55  i   10.50 – 15.30

Wychowawcy świetlicy: Małgorzata Konieczna, Leszek Maruszyk, Sylwia Węgrzyńska


Biblioteka szkolna – Katarzyna Kowalczyk – godziny pracy:

  • Poniedziałek - 8.45 – 11.45; 12.30 – 14.10
  • Wtorek - 8.00 – 8.45; 9.40 – 12.35
  • Środa - 8.55 – 9.50; 10.35 – 13.40
  • Czwartek - 8.00 – 10.45; 11.30 – 13.35
  • Piątek - 8.45 – 10.45; 11.40 – 12.30

Pedagog szkolny – Janina Kornacka– godziny pracy:

  • Poniedziałek - 8.30 – 9.45; 10.45 – 12.30
  • Wtorek - 8.00 – 11.45; 12.45 – 13.30
  • Środa - 7.45 – 11.45

Pedagog specjalny – Janina Kornacka– godziny pracy:

  • Poniedziałek - 9.45 – 10.40
  • Środa - 13.35 – 15.45
  • Czwartek - 7.30 – 8.00; 9.45 – 11.15

Pedagog specjalny – Ewa Marczak– godziny pracy:

  • Wtorek - 11.35 – 12.35
  • Środa - 11.45 – 14.55
  • Piątek - 10.45 – 11.45

Psycholog szkolny – Joanna Surmacka– godziny pracy:

  • Czwartek - 11.25 – 15.10
  • Piątek - 9.30 – 14.15

Logopeda – Katarzyna Duda - Domińczyk – godziny pracy:

  • Wtorek - 9.55 – 11.35
  •  Czwartek - 11.00 – 13.10

Logopeda – Monika Chmielarz – godziny pracy:

  • Środa - 12.45 – 14.20
  • Czwartek - 12.45 – 13.30

Logopeda – Alicja Antoniak – godziny pracy:

  • Poniedziałek - 12.45 – 14.20
  • Wtorek - 12.45 – 14.45
  • Czwartek - 12.45 – 13.30
  • Piątek - 7.30 – 7.50

Terapia pedagogiczna – Patrycja Dróżdż – godziny pracy:

  • Poniedziałek - 12.30 – 13.15
  • Wtorek - 12.30 – 13.15
  • Czwartek - 13.00 – 14.20
  • Piątek - 13.00 – 13.20

Terapia pedagogiczna – Sylwia Sikorska – godziny pracy:

  • Wtorek - 7.05 – 7.50
  • Środa - 7.05 – 7.50
  • Czwartek - 8.55 – 9.40
  • Piątek - 8.00 – 8.45

Terapia pedagogiczna – Iwona Węgrzyńska – godziny pracy:

  • Wtorek - 12.45 – 14.20
  • Piątek - 11.30 – 13.30; 14.25 – 15.10

Integracja sensoryczna – Katarzyna Siemińska – godziny pracy:

  • Poniedziałek - 13.35 – 14.25
  • Środa - 7.30 – 7.55; 11.45 – 12.15
  • Piątek - 7.55 – 8.45; 12.35 – 13.40

Pielęgniarka szkolna – Małgorzata Leszczyna – godziny pracy:

  • Środa - 8.00 – 11.30
  • Piątek - 12.00 – 15.00

Pielęgniarka szkolna – Barbara Stępień – godziny pracy:

Poniedziałek - 8.00 – 11.00

Podmiot udostępniający informację:
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 im. Mieszka I w Radomsku
odpowiada: Katarzyna Duda-Domińczyk
data: 13-05-2025
wytworzył: Kamila Waloch
data: 13-05-2025
data: 13-05-2025

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 13-05-2025 - Edycja treści
  • 27-03-2024 - Edycja treści
  • 28-03-2023 - Edycja treści
  • 04-02-2021 - Edycja treści
  • 14-02-2017 - Edycja treści
  • 30-05-2015 - Uwzględnienie wytycznych WCAG 2.0
  • 03-02-2011 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 1146